Monday 12 December 2011

kepulangan

Semalam dia pulang ke tanah air.tanah tumpah darahku.. ^__^.. dengan suara yg serak,barangkali demam..kasihan..hampir seminggu dia ke Beijing,China..bila ditanya rasa apa di sana…x banyak yg boleh dikongsi.melainkan ungkapan sejuk hingga sakit.berkali-kali rasa itu diluah..bila pulang dr negara orang,biasanya ada sesuatu dari sana..dan ikhlas dari nya sepasang baju dan magnet untuk ditampal di peti ais..lalu dia janjikan sesuatu.sampai masa,dia akan bawa saya ke sana.setelah kami bernikah..InsyaAllah..
Bila dilihat dalam2 kemata nya,yg terzahir adalah letih yang tidak mampu disorok jauh2.namun digagahkan juga hati mengambil saya.mahu di bawa makan sate bersama ibunya(merangkap ibu mertua) ^__^..InsyaAllah.sebelum makan,die memilih jam tangan untuk saya.hadiah hari jadi yang sudah terlepas,12.12.11..tarikh pemberian.nampak sangat jaoh beza kn dengan tarikh lahir saya..
senyum sendiri ^__^
apa pun terima kasih untuk segalanya.tak terluah dengan kata2.esok kami akan memilih kain untuk hari pernikahan.insyaAllah..segalanya dengan izin Allah..

2 comments:

  1. hehe...kadang2,bila kita simpan dalam hati rasa nye lebih dari satu muka gambaran rasa syg tu..tp bila dah taip,x terkata!

    ReplyDelete