Sunday 11 December 2011

Assalamualaikum..

hari ni merupakan hari kedua saya menulis di sini...menulis ke?? menaip lebih tepat...tapi saya lebih suka istilahkan sebagai menulis.kenapa ya saya berblog sekarang..walhal sebenarnya dari dulu saya da boleh mulakan..sebenarnya sebelum ni saya lebih suka menulis di kertas.kemudian basahlah kertas itu berserta air mata..hingga kadangkala tulisan sendiri tidak mampu dibaca..saya puas menulis..lalu kertas itu entah ke mana mana..ditiup angin mungkin...atau mungkin tertindih di buku-buku lain..


yang penting hati saya lega..sebelum ini ada juga 2 3 sahabat yg minta saya tuliskan sesuatu di blog.tp ketika itu,saatnya belum sesuai.belum datang seru..sesuai ke dengan belum datang seru?mungkin boleh sebagai tanda belum bersedia.dan akhirnya semalam saya minta sahabat saya yang comel Azlin tolong ajarkan saya...
teringat lagu Ramli Sarip..Aku menulis bukan kerna nama.kerna sifat kasih pada sesama insan..dan menyatakan kasih sayangku...macam tula niat saya berblog.untuk menyatakan rasa sayang saya..mudah-mudahan Allah izinkan...selamat membaca..

3 comments:

  1. hehe...akhirnya.moga dengan nya rasa sayang nana utk syda sentiasa dapat dirase.jaoh tp masih terasa utk didakap.

    ReplyDelete
  2. sayang!!!i do reading urs...chaiyyok2

    ReplyDelete